A materia “Traballo por Proxectos en Educación Física” forma parte dos estudos do Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria. Trátase dunha materia optativa de 3 créditos, o que representa 75 horas de traballo do estudantado.
Esta materia facilitará ao alumnado o coñecemento de diferentes conceptos relacionados co traballo por proxectos nas aulas e mais aló, así como as claves para desenvolver proxectos de carácter interdisciplinar co movemento e a educación física como referencia. Así mesmo analizaranse os diferentes retos que se presentan para alcanzar o pleno desenvolvemento de proxectos tanto na materia de educación física coma na titoría ou mesmo en ámbitos fóra da escola para as edades de Educación Infantil e Primaria.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
- Aprendizaxe colaborativa
- Discusión dirixida
- Presentación oral
- Sesión maxistral
- Traballos tutelados
- Actividades iniciais
- Análisis de fontes documentais
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mantense o tempo previsto para a atención personalizada, que se realizará a través das seguintes canles, tendo o alumnado a posibilidade de seleccionar cales deles quere empregar, en función das súas necesidades e posibilidades de comunicación: titorías en directo a través da área de traballo “Teams” da UDC, mediante videoconferencia, conexión de audio ou chat; a través do correo electrónico institucional; a través dos chats e foros dispoñibles en Moodle.
4. Modificacións na avaliación:
Non se realizarán modificacions na avaliación.
*Observacións de avaliación:
Non se realizarán cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Na propia guía xa se indica neste apartado que "Esta bibliografía e orientativa e poderá ser ampliada durante o desenvolvemento da materia".
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías