Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
Código
652G01022
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Formación básica
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten como obxectivo facilitar ao alumnado de 3º de Educación infantil os coñecementos básicos e o desenvolvemento de habilidades e destrezas para identificar, deseñar, desenvolver e avaliar programas combinados que favorezan o desenvolvemento de procesos cognitivos e a prevención das dificultades na aprendizaxe.
Plan de continxencia
Modificacións nos contidos
NON HAI CAMBIOS NOS CONTIDOS
Metodoloxías docentes que se manteñen
? TRABALLOS TUTELADOS
? PRESENTACION ORAL/VIRTUAL
? APRENDIZAXE COLABORATIVO
? ESTUDO DE CASOS
? TALLER VIRTUAL
? ELABORACIÓN DE MATERIAIS
? LECTURAS COMPLEMENTARIAS DE TEMAS ESPECÍFICOS
Metodoloxías docentes que se modifican
INCORPÓRASE AVALIACIÓN PARCIAL DESPOIS DE CADA TEMA
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Ferramenta Temporalización
CORREO ELÉCTRONICO: atenderase calquera dúbida e estableceranse horas para tutoría, ou encontros a través de Teams que o alumnado solicite, durante todo o curso.
CAMPUS VIRTUAL (MOODLE): ao comezo do curso colgaranse os documentos explicativos que guiarán o desenvolvemento da materia e os apuntamentos de cada tema colgaranse segundo corresponda. tamén se realizarán as avaliacións de cada tema e o exame final a través de Moodle.
TEAMS: cada grupo (a e b) terán dúas sesións semanais a través de Teams. 1- as correspondentes ás clases expositivas (todo o grupo a ou b) e interactivas (con cada subgrupo) na franxa horaria correspondente que teñen asignada ás clases expositivas e interactivas. todas as clases serán síncronas.
Modificacións na avaliación
Metodoloxía Peso na cualificación Descrición
AVALIACIÓNS PARCIAIS DE CADA TEMA 20% Ao FINALIZAR CADA TEMA, REALIZARASE UNHA AVALIACIÓN INDIVIDUAL
PARTICIPACIÓN EN CLASES INTERACTIVAS TENDO EN CONTA QUE As CLASES INTERACTIVAS TEÑEN A PARTE PRÁCTICA DOS VISTO NA CLASE EXPOSITIVA, TERASE EN CONTA A PARTICIPACIÓN NAS ACTIVIDADES PROPOSTAS.
TRABALLOS TUTELADOS 40% CADA TEMA REQUIRE A ELABORACIÓN DUN Ou VARIOS TRABALLOS (ELABORACIÓN DE MATERIAIS) das actividades vistas nas interactivas.
PROBA MIXTA 40% EXAME FINAL
Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que aparecen na guía docente excepto todo o que se refire ás clases presenciais que quedan substituídas por clases virtuais.
Modificacións dá bibliografía ou webgrafía
(Relaciona neste apartado ou material bibliográfico ou as ligazóns web que mudaron con respecto á guía inicial)
ENGADÍRONSE ACTUALIZACIÓNS DE FONTES BIBLIOGRÁFICAS
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías