A materia de Educación de Persoas Adultas e Maiores é un campo de coñecemento e investigación recente, pero o suficientemente extenso e relevante como para organizarse nunha disciplina universitaria obrigatoria para os profesionais da educación social, compartindo coa asignatura de E. Permanente o módulo do Grado de Educación Social: APRENDIZAXE A LONGO DA VIDA.
A finalidade desta materia e formar aos profesionais da educación social como futuros formadores de persoas adultas e maiores nos diferentes ámbitos de intervención social, así como asesorar a profesionais da educación que están a traballar con persoas adultas pero que carecen de coñecementos específicos sobre as características propias que definen esta educación.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As desenvolvidas nas clases interactivas
*Metodoloxías docentes que se modifican
As desenvolvidas nas clases expositivas. Estas realizanse con gravacions asincrónicas facilitando que o alumnado poida velas en tempo e forma.
Realizanse mediante power points subidos na plataforma, en moodle e/ou teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Presencialmente previa cita, email, teams e moodle.
4. Modificacións na avaliación
Proba mixta 40%
Traballos de materia 60%
*Observacións de avaliación:
O alumnado que por mor de enfermedade ou confinamento non poida facer o exame na data e hora aprobada por Xunta de Facultade, será examinado/a oralmente por Teams ou outro medio acordado.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías