A asinatura Alteracions de base evolutiva aborda a conceptualización e caracterización dun grupo de alteracions que se presentan na etapa infanto-xuvenil afectando de maneira sobresainte á comunicación e a linguaxe.
Ditas alteracions son: Autismo e Síndrome de Asperger, Parálise cerebral, Discapacidade Intelectual e Sordocegueira.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Lección maxistral; Lecturas; Estudos de caso; Presentación oral
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba de resposta multiple
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle; Correo electrónico; Teams
4. Modificacións na avaliación
Levarase a cabo mediante os resultados obtidos na evaluación continua nos apartados metodoloxicos e avaluativos : estudio de caso, glosario e presentación oral.
O apartado "proba de resposta múltiple" e a sua puntuación asignada (40%) distribuirase entre os outros tres apartados do xeito seguinte:estudos de caso (40%); glosario (25%) e presentación oral (35%)
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías