Esta materia se dirige a la especialización en el tratamiento de dificultades en la lectura, la escritura y el cálculo o dominio del lenguaje escrito en general. Está orientada a dotar a los alumnos de los conocimientos y competencias necesarios para aplicar criterios adecuados en la identificación,
evaluación, diagnostico e intervención logopèdica en niños, jóvenes y adultos con trastornos en el lenguaje escrito tanto en ámbitos educativos como clínicos.
Plan de continxencia
O ENSINO SERA SEMIPRESENCIAL, SÓ SE A SITUACIÓN SANITARIA O REQUIRE OPTARASE POR UNA METODOLOXÍA E AVALIACIÓN VIRTUAL
1. Modificacións nos contidos
Non hai
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
Semipresencialidade segundo a normativa da Facultade
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams, email
4. Modificacións na avaliación
No se contemplan, so as indicadas anteriormenet se a situación sanitaria o require
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías