ESTA GUÍA É VÁLIDA TANTO PARA A MODALIDADE PRESENCIAL COMO PARA A MODALIDADE A DISTANCIA
Abórdanse as técnicas e ferramentas máis coñecidas para a Xestión do Tempo do Proxecto, e bríndase algunha das ferramentas máis comúns para a súa implementación
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
No suposto caso dunha volta á non presencialidade, os contidos da asignaturamantélense inalterados polo que o estudiante poderá cumplimentar o programa inicial de contidos, tanto na modalidade presencial que pasaría a ser non presencial, como por suposto na modalidade online, que xa de por sí non require ningún tipo de presencialidade ao tratarse dunha docencia principalmente asíncrona.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
No caso dunha situación sobrevida de non presencialidade, manterase sen cambios as metodoloxías docentes previstas na modalidade online
xa que non veríase alterada por esta circunstancia
*Metodoloxías docentes que se modifican
No caso da modalidade presencial, a principal modificación reside na virtualización das sesións maxistrais previstas no curso e fixadas no calendario.
Estas sesións sustituiránse por sesións telemáticas a realizarse por TEAMS, tanto de maneira síncrona como asíncrona para facilitar o seguemento das mesmas por parte do alumnado. Igualmente
as explicacións de cara ao traballo tutelado realizaránse neste caso a través de videoconferencias por TEAMS.
Adicionalmente proporase como complemento o visionado de videos explicativos para a Xestión do Tempo de Proxectos
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumno.
Mo caso de non presencialidade, as tutorías presenciais previstas como atención personalizada ao alumno realizaranse de xeito telemático, xa sexa a través de email, videoconferencia, TEAMS ou calqueroutra plataforma.
4. Modificacións na evaluación
Os sistemas de evaluación mantense ao considerarse xa dende un primeiro momento como non presenciais, e por conseguinte, centraránse na revisión dun caso práctico proposto ao inicio de curso, e que se enrtegará en formato de MS Project, acompañándolo dun video explicativo a realizar polo equipo responsable.
*Observacións de evaluación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se contemplan grandes cambios na bibliografía, pois toda esta dispoñible a través de Internet. En todo caso, recoméndase especialmente o visionado de documentáis e series nas que se revisa a execución de grandes proxectos de enxeñería nos que se presta especial atención á xestión do tempo.
Algúns destas series documentais poden ser
Megaestructuras-National Geographic
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías