Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Expresión Gráfica Arquitectónica
Coordinación
López Chao, Vicente Adrián
Correo electrónico
v.lchao@udc.es
Profesorado
López Chao, Vicente Adrián
Correo electrónico
v.lchao@udc.es
Web
Descrición xeral
Nesta asignatura introducirase ò alumnado na conceptualización e representación visual dos contornas dun videoxogo. O alumnado aplicará de maneira supervisada os coñecementos adquiridos para crear os contidos visuais necesarios para conceptualizar os contronas dun videoxogo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan modificacións.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas as metodoloxías docentes se manteñen de maneira síncrona a través de Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Se levará un seguimento individual do alumnado a través das plataformas Teams, Moodle e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizan modificacións.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificacións, o alumnado terá á súa disposición todo o material necesario para adquirir os coñecementos e superar a asignatura.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías