O obxectivo da materia é que o alumno domine os coñecementos planificación de márketing aplicados ao mercado de videoxogos. Con esta premisa centrarémonos na análise da demanda, a competencia e o comportamento do consumidor.
O alumno terá que ser capaz de dominar as técnicas para coñecer as necesidades dos clientes, localizar novos nichos de mercado, identificar e valorar segmentos de mercado futuros e deseñar un plan de actuación para conseguir os obxectivos marcados.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos CONTIDOS: NON.
2. Modificacións na METODOLOXÍA.
CLASES MAXISTRAIS: online en plataforma MS Teams (mesmo horario).
PRESENTACIÓNS ORAIS: online en plataforma MS Teams.
TEST OPCION MULTIPLE: online en platafoma UDC Moodle.
TITORÍAS: online en plataforma MS Teams (estudante as solicitará de forma previa, suxerindo 3/4 opcións de día/hora).
3. Modificacións nos criterios de AVALIACIÓN: NON.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías