Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Cuarto
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Reig Botella, Adela Milagro
Correo electrónico
adela.reig@udc.es
Profesorado
Reig Botella, Adela Milagro
Correo electrónico
adela.reig@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta asignatura se imparte en el primer cuatrimestre del cuarto curso del Grado en RR.LL y RR.HH. Con su contenido se pretende que el alumno se familiarice con las distintas fases del proceso negociador, analizando el desarrollo de la negociación y profundizando en la tipología de los interlocutores y los modelos de grupos. Además, se analiza el comportamiento de los individuos y los grupos ante un proceso negociador, así como los límites de la negociación y las formas finales de acuerdo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios en los contenidos de la materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-Estudo de casos (computa na avaliación)
-Traballos tutelados (computa na avaliación)
-Presentación oral a través de Teams (computa na avaliación)
-Sesión maxistral (computa na avaliación)
-Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba de resposta múltiple: se suprime la prueba de respuesta múltiple y se sustituye por Análise de fontes documentais e Lecturas
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer seguimiento dos traballos tutelados.
-Teams: Horas de tutoría establecidas en el 1º y 2º cuatrimestre, en caso de no poder el alumno asistir a estas horas, se acordará la realización la tutoría con el alumno en otro momento.
Moodle: segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de foros temáticos asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias.
4. Modificacións na avaliación
-Estudos de casos: 20. Actividades interactivas del curso disponibles en la plataforma de teleformación Moodle.
-Traballos tutelados: 30. Traballo autónomo do alumno realizando actividades, seguimiento de ese aprendizaje por el profesor.
-Realización dun traballo relacionado coa materia e presentación del mesmo con power-point: 10
Se valorará:
*A Adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
*A profundidade do contido.
*O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
*A presentación e a claridade da exposición.
-Análise de fontes documentais: 20. Técnica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, artigos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a súa análise.
-Sesión maxistral: 10. Introducción de algunhas preguntas dirixidas ao estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
-Lecturas:10
*Observacións de avaliación:
-As referencias ao cómputo da asistencia, se realizará respecto da sesión presencial o a través da plataforma Teams.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios en la bibliografía da materia. Xa dispoñen de todos os materiales de traballo de manera dixitalizada
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías