Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC A7 A9 A10 C2 C3 C6 C8 Proporanse exercicios virtuais, que serán entregados ao equipo docente polos medios indicados. Formarán parte da avaliación continua. 10
Solución de problemas A1 A2 A3 A4 A8 A9 A12 A13 B1 B3 B8 C2 C6 Valoraranse as respostas ofrecidas polo alumnado ás cuestións prácticas plantexadas. Poderanse realizar probas escritas, presenciais ou virtuais. Formará parte da avaliación continua. 10
Discusión dirixida A1 B2 B4 C1 C6 Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas formuladas nas sesións interactivas. Poderanse realizar probas escritas presenciais ou virtuais. Formará parte da avaliación continua. 10
Proba obxectiva B2 B1 B3 B4 B5 B7 B8 C3 Valoraranse os coñecementos adquiridos ao longo do curso. A proba poderá consistir en preguntas de carácter teórico ou práctico.
Ademais das probas finais, durante o curso poderase realizar probas escritas para avaliar os coñecementos adquiridos.
As probas pódense facer presencialmente ou en liña.
70
 
Observacións avaliación

Fanse as seguintes observacións:

A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder á sala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información, agás no caso de exames en liña ou así o indique a equipa docente.

2. Identificación do alumno/a: o alumno/a deberá demostrar a súa personalidade segundo a normativa vixente.

B) TIPOS DE VALORACIÓN:

1. Cualificación de non presentado/a: corresponde ao alumno/a, cando só participa en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, independentemente da cualificación acadada.

2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, aínda que estean exentos de asistencia, serán avaliados cos mesmos criterios que os estudantes a tempo completo.

C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación indicados anteriormente nesta sección.

Segunda oportunidade: os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. Na avaliación da segunda oportunidade (artigo 18, sección 5, das Normas de avaliación, revisión e reclamacións de cualificacións de estudos de bacharel e máster) os estudantes terán a oportunidade de realizar unha proba final, consistente nunha proba mixta, equivalente ao 100% da avaliación, na que os estudantes deberán demostrar que acadaron as competencias da materia.

Convocatoria adiantada: as condicións de avaliación da oportunidade adiantada (art. 19 das Normas de avaliación, revisión e reclamacións das cualificacións dos estudos de grao e mestrado) serán específicas para esta oportunidade. Avaliarase mediante unha proba mixta que representará o 100% da nota final.

D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN:

1. A asistencia ás clases é imprescindible para a valoración das probas que se desenvolvan durante o curso. 

2. Para superar a materia será necesario alcanzar unha cualificación final (CF) de 5 sobre 10. 

3. Os exames finais (EX) cualificaranse sobre 10, debéndose obter un mínimo de 5 puntos para aprobar. Neste caso a cualificación final calcularase utilizando a seguinte fórmula: CF=EC+EX(10-EC)/10, onde EC indica a puntuación obtida na avaliación continua durante o curso, que representa o 30%, isto é un máximo de 3 puntos. 

4. A detección de fraude, xa sexa plaxio ou calquera outra acción suporá una calificación final de 0 puntos. A cualificación de suspenso aplicarase na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

 

OUTRAS RECOMENDACIÓNS:

1. A entrega dos traballos documentais realizados nesta materia:

a. Solicitarase en formato virtual e / ou soporte informático

b. Farase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade no comportamento persoal e profesional.

3. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o ambiente para modificalos e promover valores de respecto e igualdade.

4. Facilitarase a plena integración de estudantes que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado, igual e rendible á vida universitaria.

5. Nas clases sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado.