Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A1 A4 A6 A10 A8 A9 B10 C2 C5 C6 C9 Valorarase a participación e o desenvolvemento satisfactorio das actividades propostas na aula e do mesmo xeito as tarefas encargadas para fora da mesma. 40
Investigación (Proxecto de investigación) A12 B4 C1 C3 C4 C7 C8 Valorarase a orixinalidade e a efectividade da proposta de traballo de investigación. Tamén a seu modo de plantexamento e a realización final. Será importante a redacción e/ou exposición claras e cunha linguaxe axeitada a un ejercicio avanzado. 60
 
Observacións avaliación

No obradoiro valoraráse a eficacia e  na resolución dos problemas propostos e a orixinalidade para plantexar outros novos para resolver en grupo.; teráse en conta a vontade de interdiciplinaridade na respostas e nas propostas.

Valoraráse tamén a  correcta exposición oral e escrita dos traballos que se propoñan.
Na sesión maxistral esíxese unha resposta activa, participando nos coloquios e debates que se propoñan o final das mesmas.

Teráse en conta a situación particular dos alumnos con dispensa
académica nas dúas convocatorias, dando un tratamento particularizado a
cada caso no momento en que sexa presentado, para o que é preciso que o 
alumno se presente o seu caso ante o profesor antes do inicio da
docencia. A avaliación incluirá o desempeño no
obradoiro (40%) no que se deberán demostrar as competencias básicas da materia
mediante una selección de comentarios de texto, e un traballo de investigación
(60%).


 



A avaliación da segunda convocatoria 
terá os mesmos  contidos e deseño que na primeira oportunidade, 
incluirá varios comentarios e un traballo de investigación.
Do mesmo xeito se procederá na convocatoria de decembro.

Cualquier falta de honradez académica (plagio, utilización de textos o ideas de otros autores sin indicar la procedencia, copia en ejercicios o trabajos, u otras variables de estas características) será penalizada con la anulación total de la actividad de que se trate y la sanción correspondiente en virtud de la normativa vigente.

Se un alumno non presenta o traballo de avaliación ou non se presenta o examen na convocatoria extraordinaria recibirá a calificación de non presentado. 

Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación
para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta
materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as
de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas.)

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da
adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade consonte ás indicacións
da Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/), coa que
se deberá contactar nos prazos establecidos por esta unidade. Pódese contar
tamén co asesoramento da titora ADI da facultade (pat.filoloxia@udc.gal)