Temas Subtemas
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM.

Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización.
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario.

Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos.
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración.

Compoñentes dunha app.

Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux.

Ciclo de vida das Actividades.

Paralelización de tarefas

Fragments

Services

Apps, procesos e threads

Xeolocalización

Almacenamento

Elementos multimedia
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados.

Aplicación a Android
Sensorización en plataformas móbiles Introducción á sensorización en plataformas móbiles.

Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores.

Manexo de sensores en Android.