Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
R1 - Coñecer o proceso básico mediante o cal un pipeline de graficos por computador poder xerar a apariencia de materiais ligados a modelos virtuais 3D. Comprender e saber analizar a adecuación dos diferentes modelos de apariencia fundamentais que se poden utilizar nunha producción dixital de animación ou videoxogos. A10
C1
C3
C4
C8
R2 - Saber definir as propiedades que definen a apariencia dos materiais, incluíndo o uso de diferentes técnicas para o mapeado de coordenadas de textura, definicións analíticas ou posibles combinacións das anteriores. Coñecer as implicacións e a posible influencia das técnicas básicas de iluminación e render utilizadas en produccións de animación e videoxogos no proceso de xeración da apariencia dos materiais. Saber evaluar o coste de calcular a apariencia dun material de cara á toma de decisións nun entorno de producción. A11
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C1
C2
C3
C6
R3 - Comprensión da importancia do traballo na xeración da apariencia dos materiais dentro dun fluxo de traballo dunha producción de animación ou videoxogos. Impacto e influencia no resultado final e noutras etapas do pipeline. A10
A11
C1
C2
C3
C7
C8
C9