Temas Subtemas
1. CUESTIÓNS PREVIAS 1.1. A noción de currículum

1.2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español

1.3. A lingua e a literatura no marco lexislativo do Ensino Secundario en Galicia
2. A PROGRAMACIÓN 2.1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración?

2.2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer?
3. A AVALIACIÓN 3.1. Concepto e tipos

3.2. Obxectivos, criterios e instrumentos

3.3. Do dito ao feito: como deberia e como adoita avaliar o profesorado de Lingua e Literatura
4. A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE NA ÁREA DE LINGUA E LITERATURA 4.1. A atención á(s) diversidad(es), unha responsabilidade... e un desafío

4.2. Algunhas orientacións de alcance xeral
5. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA A TRABALLADOR DO ENSINO 5.1. O estatus laboral do docente na escola pública española

5.2. Vías de acceso ao exercicio profesional