Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Produtos Interactivos e Xestión de Redes Sociais Código 614552019
Titulación
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Garcia Torre, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
Profesorado
Garcia Torre, Manuel
Lamas Sardiña, Víctor Juan
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
victor.lamas@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo formativo desta materia é a adquisición dos seguintes coñecementos, habilidades, e destrezas: - CON7. Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación. - CON9: Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial. - CON25: Coñecementos sobre Internet e a web; aplicacións web; aplicacións móbiles; introdución á gamificación. - HAB2: Ser capaz de aplicar o coñecemento na resolución de problemas - HAB4: Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles. - DES1: Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías