Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación
Coordinación
Mosqueira Rey, Eduardo
Correo electrónico
eduardo.mosqueira@udc.es
Profesorado
Alonso Ríos, David
Cabado Lousa, Bruno
Magaz Romero, Samuel
Mosqueira Rey, Eduardo
Paz López, Alejandro
Paz Ruza, Jorge
Pérez Sánchez, Beatriz
Perez-Campoamor Manzaneque, Antonio
Correo electrónico
david.alonso@udc.es
bruno.cabado@udc.es
s.magazr@udc.es
eduardo.mosqueira@udc.es
alejandro.paz.lopez@udc.es
j.ruza@udc.es
beatriz.perezs@udc.es
a.perez-campoamor@udc.es
Web
Descrición xeral
O Deseño Software é unha fase chave dentro do ciclo de vida do software que establece a ligazón entre os requisitos dun sistema e a sua posterior implementación. O deseño máis habitual hoxe en día é o deseño baseado na orientación a obxectos, que consiste en desenvolver un programa en base a obxectos que intercambian mensaxes.
Esta materia introducirá ao alumnado nos elementos e propiedades básicas da orientación a obxectos usando unha linguaxe orientada a obxectos como Java. Aprenderase tamén a como reflectir os artefactos propios do deseño nunha linguaxe de modelado coma a Linguaxe Unificada de Modelado (UML).
Finalmente presentaranse aqueles principios básicos que representan un bo deseño e aprenderase a identificar aqueles problemas típicos de deseño e as súas solucións máis comúns representadas como patróns de deseño.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías