Programa para Análise de Datos Cuantitativos con Exemplos de Turismo
Código
615524111
Titulación
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía
Coordinación
Iglesias Vazquez, Emma Maria
Correo electrónico
emma.iglesias@udc.es
Profesorado
Iglesias Vazquez, Emma Maria
Correo electrónico
emma.iglesias@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten un enfoque aplicado. Os obxectivos principais que se perseguen nesta materia son, por unha banda, introducir o uso de ferramentas tecnolóxicas avanzadas para a análise de datos (en concreto R) na aplicación de técnicas estadísticas; doutra banda, introducir os coñecementos de inferencia estadística e análise multivariante de datos que se empregan para a análise empírica da información turística, e que o alumnado sexa capaz de aplicalos na súa actividade académica ou profesional.
Esta materia continúa o itinerario de análise cuantitativa que se inicia coa materia "Técnicas cuantitativas aplicadas ao turismo".
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías