Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Audiencias e Mercados no Sector Audiovisual Código 616531113
Titulación
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Arrojo Baliña, María José
Correo electrónico
maria.jose.arrojo@udc.es
Profesorado
Arrojo Baliña, María José
Rodríguez Fernández, Nereida
Correo electrónico
maria.jose.arrojo@udc.es
nereida.rodriguezf@udc.es
Web http://www.mpxa.net
Descrición xeral Deseñar un traballo de investigación de mercado para identificar e prever as tendencias do sector audiovisual a través dos sitios web especializados e foros da industria, de modo que poidan propoñer proxectos audiovisuais adaptados ás necesidades do mercado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías