Esta asignatura céntrase en dar vida a personaxes animados, combinando aspectos de psicoloxía do movemento físico, análise de personaxes e estratexias de actuación. Ao longo do curso, o alumnado explorará a mecánica do movemento corporal e a súa relación coa expresión emocional. Estudaranse as dinámicas de poder e negociación en escena, así como a representación de accións e obxectivos de maneira coherente e auténtica. A análise profunda dos personaxes incluirá a creación de biografías detalladas e a comprensión das súas motivacións e desexos. Ademais, examinarase a evolución dos personaxes ao longo da narrativa e utilizaranse técnicas para expresar estados emocionais complexos mediante a empatía e xestos psicolóxicos. En definitiva, trátase de contar unha historia a través do movemento dos personaxes aplicada a calquera técnica de animación (2D, 3D). Esta asignatura é esencial para quen busca dominar a actuación en animación e crear personaxes verdadeiramente convincentes.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías