Ao iniciar o cuarto cuadrimestre, o alumnadoo xa coñece as regras da linguaxe arquitectónica, superou outras materias paralelas fundamentais para un progreso na comprensión do feito arquitectónico e a súa expresión gráfica.
Profúndase nesa realidade facilitando ao alumnado as regras e coñecementos que lle permitan abarcar e solucionar problemas arquitectónicos concretos, a partir dos seus fundamentos. Para iso é preciso un desmenuzamiento do feito construtivo, chegar aos detalles, á súa expresión, ao coñecemento de distintas solucións construtivas, ao Debuxo de Detalles Construtivos, entendendo o debuxo como unha linguaxe, facéndo que o alumnado experimente a universalidade e precisión da Representación Gráfica como elemento de comunicación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías