Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Modelos e Técnicas de Simulación Empresarial: Xogo de Empresa | Código | 710G03026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Empresa |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://https://humanidades.udc.es/estudos/gim | |||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo principal deste curso é ensinar aos estudantes a resolver problemas xerais e globais relacionados coa dirección e xestión de empresas, así como a tomar decisións en equipo de forma creativa e innovadora. Para conseguilo, os estudantes, organizados en equipos de traballo, adoptarán o papel de xestores de empresas do sector téxtil/moda, que competirán nunha contorna simulada. Os equipos deben tomar decisións en aspectos como: estratexias, produtos, deseño, marca e posicionamento, políticas de prezos, canles, comunicación, contratación, custos, investimentos, financiamento, etc., e analizar os resultados dos mesmos, como resultado da interacción dos diferentes equipos. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |