Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Márketing Dixital de Servizos de Información Código 710G04023
Titulación
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinación
Mandiá Rubal, Sara
Correo electrónico
sar.mandia.rubal@udc.es
Profesorado
Mandiá Rubal, Sara
Maseda Seco, Diego
Correo electrónico
sar.mandia.rubal@udc.es
d.maseda@udc.es
Web
Descrición xeral Abórdanse conceptos básicos de márketing e estratexias de promoción de utilidade no ámbito dos servizos de información, así como a metodoloxía para establecer un plan de márketing neste contexto.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías