Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Empresa
Coordinación
Calvo Dopico, Domingo Javier
Correo electrónico
domingo.calvo.dopico@udc.es
Profesorado
Calvo Dopico, Domingo Javier
Correo electrónico
domingo.calvo.dopico@udc.es
Web
Descrición xeral
O obxectivo principal desta materia é adquirir habilidades e competencias de marketing que permitan ao deseñador ou deseñadora crear e desenvolver non só produtos adaptados ás necesidades dos consumidores/as ou usuarios/as (sexan consumidores/as ou empresas) senón a metodoloxía para identificar problemas visuais, técnicos, funcionales ou estéticos nos produtos e poder resolvelos.
Además, existen obxectivos específicos:
1- Comprender a importancia do deseño e no desenvolvemento de novos produtos.
2- Saber analizar estratéxicamente os sectores e identificar cómo o diseño pode engadir valor aos produtos.
3- Saber aplicar as ferramentas de xestión do produto e da marca (carteira de producto, estratexia de marca e ciclo de vida do produto).
4- Saber segmentar e posicionar adecuadamente os produtos no mercado
5.- Comprender as variables del marketing (produto, precio, distribución e comunicación) e saber tomar decisions nunha contorna empresarial
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías