Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Nocións Básicas de Mercado Código 615518003
Titulación
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Pena Lopez, Jose Atilano
Correo electrónico
atilano.pena@udc.es
Profesorado
Pena Lopez, Jose Atilano
Correo electrónico
atilano.pena@udc.es
Web
Descrición xeral Os contidos desta materia céntranse no estudo das bases e principios que permiten comprender que é e como funciona un mercado. Para iso, tómase como referencia a análise da oferta e a demanda nos mercados competitivos para, posteriormente, abordar unha ampla variedade de mercados (monopolio, oligopolio e competencia monopolística) co obxecto de explicar como as decisións das empresas dependen da estrutura do mercado e da conduta (estratexia) dos competidores. Por outra banda, préstase especial atención á cuestión de como a regulación inflúe nos mercados.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías