Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Construción 4 Código 630G02027
Titulación
Grao en Estudos de Arquitectura
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Coordinación
Rodriguez Cheda, Jose Benito
Correo electrónico
jose.benito.rodriguez.cheda@udc.es
Profesorado
Amo Perez, Maria Pilar De
Pita Abad, Carlos Alberto
Rodriguez Cheda, Jose Benito
Rodriguez Garcia, Enrique
Correo electrónico
m.pilar.amo@udc.es
c.pita@udc.es
jose.benito.rodriguez.cheda@udc.es
enrique.rodriguez.garcia@udc.es
Web
Descrición xeral Estudo dos materiais, elementos e sistemas construtivos das edificacións con estrutura porticada realizada en formigón armado.
Plan de continxencia Plan de continxencia Deseñáronse dous plans de continxencia. ESCENARIO1 Exponse un primeiro escenario no que debido á capacidade das aulas ou outro tipo de razóns non sexa factible a docencia presencial das clases expositivas (sesións maxistrais), en tanto a docencia interactiva e de taller, ao ser grupos de menor número de alumnos poida seguir impartíndose de forma presencial. Nesta situación o único cambio previsto afecta á metodoloxía docente empregada nas sesións maxistrais que se realizarán en formato en liña coa axuda da plataforma Teams incluída en Office365. Non hai cambios nos contidos da materia, nin nos mecanismos de atención personalizada ao alumno, nin nos criterios de avaliación. ESCENARIO 2 Exponse un segundo escenario no que ante un posible confinamento non sexa factible ningún tipo de docencia presencial. En tal caso, os cambios previstos son os seguintes: 1. Modificacións nos contidos Non se realizan cambios 2. Metodoloxías 2.1-Metodoloxías de ensino que se manteñen: TODAS, excepto cando se precise cara a cara antes da posible deroga pola autoridade do goberno competente. Realízanse as seguintes: Sesión maxistral; Traballos tutelados (Prácticas e Obradoiro); Lecturas e proba obxectiva. 2.2-Metodoloxías de ensino que se modifican: NINGÚN, excepto cando se precise cara a cara antes da posible deroga pola autoridade do goberno competente. Realízanse as seguintes: Sesión maxistral; Traballos tutelados (Prácticas e Obradoiro); Lecturas e proba obxectiva. Aplicaranse alternativas que faciliten a aprendizaxe independentemente das posibles continxencias relacionadas co equipamento e a conexión do corpo do estudante. A total validez na plataforma Moodle de toda a documentación, xa proporcionada anteriormente, é necesaria para continuar avanzando no programa de formación. Compleméntase coas seguintes metodoloxías: lecturas, análises de fontes documentais, sesións virtuais para consultar posibles preguntas e foros dixitais. Estas sesións virtuais, así como as correspondentes ao obradoiro interdisciplinario, realízanse coa axuda da plataforma TEAMS incluída en Office365, dispoñible para todos os estudantes e profesores da UDC. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 3.1- Moodle A plataforma contén materiais de traballo e documentos de estudo e práctica ao longo do curso (xa planificados). Haberá TAREFAS abertas para que os estudantes entreguen ficheiros PDF co progreso do traballo e poidan presentar dúbidas e consultas para a súa corrección (xa prevista). A ensinanza e a titoría destes documentos realizaranse no mesmo horario oficial segundo o xefe de estudos. 3.2- EQUIPOS, reunións virtuais e canles As clases impartiranse á hora prevista empregando a plataforma TEAMS con interacción e preguntas do corpo do estudante (habilitadas nesta situación). As canles de comunicación (xerais e por grupos) mantéñense abertas para que o alumno poida plantexa consultas. 3.3- Email Quickmail Moodle O correo electrónico mantén a mesma función que as tareas abertas en Moodle; consultas dos estudantes; avisos de ensino xeral 3.4- Foro virtual. O foro permanece aberto durante todo o período escolar, cos profesores respondendo a posibles consultas tanto durante as sesións virtuais coma no horario oficial de titoría. 4. Modificacións na avaliación 4.1- Proba obxectiva. Peso na cualificación 30% O exame final realizarase por medios en liña EQUIPOS e FORMAS de Office 365 UDC ou dalgún outro instrumento institucional que facilite a achega electrónica de respostas, imaxes ou outro tipo de documentos que permitan avaliar o nivel de competencia adquirido polo estudante na materia. 4.2- Prácticas. Peso na cualificación 60% O traballo práctico realizarase segundo a metodoloxía e protocolo expresados ??na Guía docente, referíndose, se é o caso, por medios electrónicos para a súa avaliación. 4.3- Obradoiro (e lecturas). Peso na nota 10% O traballo práctico realizarase de acordo coa metodoloxía e protocolo expresados ??na Guía docente, referíndose, se é o caso, por medios electrónicos para a súa avaliación. 4.4-Observacións de avaliación: mantéñense os criterios de avaliación indicados. Os estudantes que, por razóns xustificadas relacionadas con equipos ou conexión informática, debidamente acreditados, non puidesen realizar os exames correspondentes ás probas mixtas en liña, terán dereito a realizar estas probas mixtas de forma oral, sendo un requisito esencial solicitalo por correo electrónico. o mesmo día do exame, despois do cal serán convocados oportunamente para a súa realización. 5. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía Non se realizan cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías