Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Formigón Estrutural, Edificación e Prefabricación II Código 632G02030
Titulación
Grao en Tecnoloxía da Enxeñaría Civil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Seara Paz, Gumersinda
Correo electrónico
gumersinda.spaz@udc.es
Profesorado
Martinez Abella, Fernando
Pérez Ordóñez, Juan Luis
Rojo López, Gemma
Seara Paz, Gumersinda
Correo electrónico
fernando.martinez.abella@udc.es
juan.luis.perez@udc.es
gemma.rojo@udc.es
gumersinda.spaz@udc.es
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos: Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Sesión maxistral: Consiste na presentación dun tema estruturado coa finalidade de facilitar a información organizada seguindo uns criterios adecuados cun obxectivo determinado. Esta metodoloxía céntrase fundamentalmente na exposición oral por parte do profesorado dos contidos sobre a materia obxecto de estudo. Solución de problemas: Propóñense problemas vinculados con cuestión teóricas expostas, xeralmente resolveranse na clase por parte do profesor coa participación dos estudantes. Estudo de casos: Consiste no deseño e desenrolo dun traballo ou proxecto que pode entregarse durante ou o final da docencia da materia. Este tipo de avaliación tamén pode implementarse en grupos cun número reducido de alumnos no que cada un deles se faga cargo dun proxecto ou en grupos cun maior número de alumnos que quede dividido en pequenos equipos, cada un dos cales se responsabilice dun proxecto. Proba obxectiva: A proba obxectiva refírese a un tipo de avaliación que espera un desenrolo máis o menos amplo do contido que está sendo medido. Con esta proba preténdese avaliar o dominio cognoscitivo, por parte do alumno, fronte a un ou varios temas en particular. Xeralmente, con este tipo de probas obtéñense bos resultados a hora de avaliar capacidades de orden superior, xa que se espera que o alumno realice un maior análise, reflexión e síntese do estudado co fin de dar unha resposta completa e coherente. *Metodoloxías docentes que se modifican: Mantéñense as mesmas metodoloxías docentes coa diferencia de que a proba obxectiva realizarase a través de Teams e/ou moodle. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Teams: 4 horas semanais (horario establecido na planificación docente do curso) Teams/correo electrónico: Tutorías a demanda dos estudantes Moodle: Uso para proporcionar apuntes, prácticas e información de interese para o alumnado. Frecuencia semanal. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Estudo de casos 25% A solución proposta debe ser unha resposta tecnicamente válida para o caso estudado. Valorarase, ademais da solución en si, a claridade na exposición e a metodoloxía e fontes utilizadas. A entrega realizarase por moodle. Proba obxectiva 75% Consistirá nunha serie de preguntas e problemas, con carácter teórico e práctico, a responder nun tempo limitado. Nalguns casos permitirase o uso de documentación no exame (apuntes, normativas, exercicios resoltos...). Realizarase por Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías