Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) FISIOTERAPIA NAS DISFUNCIÓNS DO APARELLO LOCOMOTOR Código 651G01024
Titulación
Grao en Fisioterapia
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Patiño Nuñez, Sergio
Correo electrónico
sergio.patino@udc.es
Profesorado
Barcia Seoane, Miriam
Patiño Nuñez, Sergio
Ramos Gómez, Fernando
Correo electrónico
miriam.barcia.seoane@udc.es
sergio.patino@udc.es
fernando.ramos@udc.es
Web
Descrición xeral Na presente asignatura abordaranse os aspectos clínicos, semiolóxicos e diagnósticos que caracterizan as principais patoloxías e síndromes doloroso-disfuncionáis que afectan ó aparato locomotor. Así mesmo, analizarase cómo desenvolver o proceso de diseño e aplicación do plan de intervención fisioterápica, baixo un modelo fundamento no razoamento clínico. Trala superaración da asignatura, o alumno alcanzaría as competencias básicas necesarias para programar e levar a cabo unha intervención fisioterápica baseada na evidencia científico-clínica neste ámbito de intervención.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Os contidos non sufrirían modificacións 2. Metodoloxías 2.1. Metodoloxías docentes que se manteñen Sesión maxistral: modifícase a forma de impartición desde inicio da crise, adaptándoas á modalidade on- line, utilizando para iso a plataforma teams. levan a cabo de maneira sincrónica e asincrónica, con gravación e subida das sesións en ambos os casos a través de stream. Proba mixta: adáptase o tipo de preguntas utilizadas. Realizarase unha proba de resposta múltiple secuencial a través de Moodle, asociada á resolución parcial dunha situación clínica exposta. Estudo de casos Traballo tutelado 2.2. Metodoloxías docentes que se modifican -Prácticas de laboratorio: facilitaríase material audiovisual ao alumnado para seguir as prácticas de forma non presencial, reforzándose o material achegado a través da realización de titorías a través de Teams para facilitar a adquisición das competencias prácticas 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A tutorización do alumnado desenvolverase a través do correo electrónico, moodle e especialmente a aplicación Teams 4. Modificacións na avaliación Proba mixta: 60 % Traballo tutelado: 25% Análise de fontes documentais: 15% Observacións da avaliación: Antes de levar a cabo a avaliación, realizarase unha titoría grupal en Teams para aclarar aspectos técnicos e de procedemento. Para a proba mixta farase conexión vía 10-15 minutos antes do comezo do exame, mantendo a aplicación aberta durante toda a avaliación. Durante ese tempo procederase a pasar lista, e a realizar un breve resumo das partes e características de cada unha das modalidades de avaliación. Si o/a estudante experimentase algunha dificultade técnica para conectarse ao comezo ou durante a proba, terá que comunicalo de forma inmediata ao profesor a través de chamada telefónica únaa extensión habilitada para o efecto. De non facelo a súa cualificación será de non presentado ou suspenso segundo o caso. A continuación activarase o exame en Moodle, cun tempo máximo programado e contrasinal de acceso, no que o alumno/para irá desenvolvendo cada unha das probas Para superar a materia requírese ter aprobada a proba mixta cunha puntuación igual ou superior a 5/10 puntos, e así poder facer media co resto de metodoloxías de avaliación. Pola contra, non se achará a media nin se sumará a puntuación correspondente a outras avaliacións. Neste suposto, a cualificación final será de suspenso (cunha puntuación de 4,9/10 puntos). O alumnado de primeira matrícula que non asistise ás clases nin realizado as actividades de avaliación continuada esixidas, será avaliado a través dunha única proba oral que incluirá contidos teóricos e prácticos (100% da cualificación). O alumnado matriculado polo menos nun curso académico e que cursase a materia, realizando e entregando os traballos e tarefas proposta, pero que non se presentou á avaliación final, ou, que tras presentarse, non a superase, examinarase a través da proba mixta, que pasará a ter un valor do 100% da nota final. A avaliación de segunda oportunidade realizarase seguindo os mesmos criterios. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías