Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A3 A4 B1 B2 B3 B6 C4 Análise de casos presentados en clase. 20
Análise de fontes documentais A6 A8 A9 Uso de fontes de información axeitadas. Cada grupo deberá expoñer en clase un concepto ou epígrafe non visto con anterioridade. 20
Traballos tutelados A1 A2 A5 A10 B4 C1 C6 C8 Traballos en grupo sobre casos de empresas reais. Os alumnos deberán cumprir co calendario de titorías preestablecer 60
 
Observacións avaliación

1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno/a, cando
participou en menos dun 20% dos traballos e casos prácticos encargados, con
independencia da cualificación alcanzada.

2. Segunda oportunidade e convocatoria adiantada: Na segunda
oportunidade, os/as estudantes suspensos/ as terán que entregar e defender, de
maneira individual, unha versión mellorada do traballo tutelado (60%)
(gardaranse as cualificacións do resto das actividades). Na convocatoria
adiantada, mantense o mesmo sistema de avaliación que na primeira oportunidade.

3. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia
: Tanto aos/as alumnos/ as a tempo parcial como a tempo completo
aplicaráselles o mesmo sistema de avaliación.

4. Sobre condicións de avaliación final: Lémbrase que está prohibido acceder
ás probas de avaliación continua con calquera dispositivo que permita a
comunicación co exterior e/ou o almacenamento de información. Así mesmo,
lémbrase que calquera alumno/para sorprendido/a realizando as probas de
avaliación continua mediante calquera procedemento fraudulento asignaráselle
unha nota de cero na devandita actividade de avaliación continua (tanto na
primeira oportunidade como en xullo).

5. Identificación do estudante: O/a estudante ha de acreditar a súa
personalidade de acordo coa normativa vixente.

Outras observacións de avaliación: A situación actual obriga á
adaptación das guías docentes a 3 escenarios posibles de docencia: presencial,
semipresencial ou online. A presente materia propón un sistema de avaliación
continua que será o mesmo nos 3 escenarios descritos anteriormente. Utilizando,
cando sexa posible, as aulas propostas pola FEE da UDC, e/ou as plataformas
informáticas que a UDC pon ao dispor de alumnos/ as e profesorado.

Os/
as profesores/ as encargados/ as desta materia poñerán ao dispor do alumnado as
normas para o desenvolvemento dos traballos propostos nesta guía docente.

Para superar a
materia, a nota final deberá ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10