Temas Subtemas
TEMA 1: MARCO TEÓRICO DA DISTRIBUCIÓN COMERCIAL Fontes de información e conceptos básicos
Funcións da distribución comercial nas estratexias de marketing
Introducción á historia do retail contemporáneo
A distribución comercial e o seu papel na economía e na sociedade
Tendencias da distribución comercial a nivel nacional e internacional
TEMA 2: DESEÑO E ELECCIÓN DO CANAL DE DISTRIBUCIÓN


Canles de distribución: definición, funcións, tipos
Avantaxes e desventaxas dos intermediarios
Deseño e selección do canal: obxectivos, etapas e alternativas off-line e on-line
Estratexias multicanal e omnicanalidade
Contratos máis habituais nos canais de distribución
TEMA 3: DINÁMICA DOS CANLES DE DISTRIBUCIÓN

Fluxos do canle de distribución
Terceira tipoloxía de canles de distribución: grado de vinculación
Avantaxes e desventaxas da integración vertical
Estructurando o canle de distribución e xestionando dinámicas de conflicto e colaboración
Marcas de fabricante e marcas de distribuidor
TEMA 4: INTERMEDIARIOS E FORMATOS COMERCIAIS


O surtido
Intermediarios comerciais: tipos
Formatos comerciais: definición
Formatos comerciais maioristas e minoristas: definición, clasificación e tendencias, tanto offline como online
Ciclo de vida e reinvención de formatos comerciáis
TEMA 6: MERCHANDISING
Introducción, concepto e evolución
Disposición do punto de venta
Merchandising sensorial
Animación do punto de venta
Promocións de ventas
TEMA 7. LOXÍSTICA MINORISTA Orixe, importancia e conceptos básicos
Xestión da cadea de suministro e KPIs
Funcións e áreas da loxística
Loxística inversa
Xestión loxística: niveis de servicio e custes de almacenamento, control e manipulación de mercancías
Sistemas de codificación comercial
Trazabilidade
TEMA 5: DISTRIBUCIÓN SUSTENTABLE, RESPONSABILIDADE SOCIAL DAS EMPRESAS DE DISTRIBUCIÓN E NORMATIVA LEGAL
Sustentabilidade
Responsabilidade social corporativa no sector distribución
Xestión sustentable da cadea de suministro das empresas de distribución
Economía circular e consumo responsable
Normativa básica de aplicación: europea, estatal e autonómica