Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A1 A2 A4 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 Participación activa nas sesións presenciais:
10%

Actividades y tarefas (dentro y fora da aula) relacionadas cos contidos do curso: 20%

Traballo supervisado escrito:70%
Presentación oral/borrador do traballo
Data de entrega da versión escrita do traballo (primeira oportunidade): data oficial do exame.
Presentación oral: última sesión de clase
100
 
Observacións avaliación

Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests).

OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN

  • Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
  • Quen teña concedidadispénsaa académica, e como establece a Normativa de permanencia dauniversidade, será avaliado exclusivamente en base ao traballo supervisado e a súa presentación oral.
  • Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías deavaliación, obterá a cualificación de Non Presentado.
  • Quen non aprobe na primeira oportunidade terá a posibilidade da oportunidade de xullo, na que cadaestudante terá que demostrar adquirir as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual (70%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (30%).Entrega do traballo supervisado e dos exercicios o día da proba marcada no calendario para o exame da segunda oportunidade. Presentación oral do traballo tutelado de investigación o día do exame de xullo.
  • Calquera evidencia de PLAXIO resultará no suspenso do alumno nesta materia. Véxase o acordo tomado pola Xunta de Facultade:
  • Turnitin é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións detexto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. É unha boa ferramenta para detectar o plaxio. O seu uso é opcional, pero deberá advertirse ao estudantado na guía docente xa que pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese, entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa Académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones avaliación.
  • Con este aviso, quedan advertidos das consecuencias académicas.