Temas Subtemas
-Financiamento e coprodución internacional.
1. Coprodución internacional
1.2. O orzamento de desenvolvemento, o orzamento de produción, o plan de financiamento, o worksplit
1.3. A coprodución: vía oficial – non oficial. Acordos bilaterais de coprodución
1.4. Os elementos necesarios para atraer a un coproductor internacional: dossier / packaging
1.5. Aspectos contractuais da negociación
1.6. Elaboración dun Plan de financiamento e de explotación
2. Novas maneiras de financiar
2.1. A nova cadea de valor: novos paradigmas
2.2. Os diferentes dereitos implicados e xanelas de explotación
2.3. Os diferentes recursos financeiros
2.4. Os novos ecosistemas televisivos e de plataformas
-Orzamentos e financiamento. 1. O produtor executivo, un cargo mal entendido en España
2. O traballo de Produtor executivo nunha serie de ficción
3. O modelo Portocabo. Deseñando contidos desde a produción
4. Da idea ao produto final
5. As preguntas crave que un produtor executivo débese facer ante unha idea / proxecto
6. Como crear, deseñar e vender un contido
7. Financiamento. As diferentes opcións en España
8. O deseño de produción
9. Orzamento: Pasos previos para poder orzar ben
-Financiamento de proxectos SGR. 1. Situación do panorama audiovisual:
- Cambio na análise de riscos a nivel mundial. O punto de vista das Entidades Financeiras. CREA SGR
- Dificultades financeiras do sector
- Cambios no modelo de financiamento.
2 Tipos de Produción:
- Produción de longametraxes.
- Tv Movies.
- Series e programas de televisión.
- Documentais.
3. Axente que interveñen na produción.
4. Xanelas de explotación.
5. Como se financia unha película:
- Axudas e Subvencións:
• Nacionais, Europeas e Iberoamérica
• ICAA ( NOVO MODELO orde 2796/2015 e borrador)
- Dereitos de Antena.
- Produtores asociados.
- MG de Distribuidoras e axentes de vendas.
- Patrocinio, Product Placement, Merchandising.
- Incentivos Fiscais.
-Financiamento de videoxogos. 1. Produción de videoxogos
1.1. Mapa da industria do videoxogo en España e no mundo
1.2. Esquema dunha produtora de videoxogos
1.3. Formatos de produto
1.4 Financiamento e desenvolvemento