Temas Subtemas
1. Contextualización temporal, espacial e social da convivencia, mediación e resolución de conflitos nas institucións socioeducativas: unha visión de conxunto 1a. Panorámica histórica.
1b. Perspectivas internacionais, estatais e autonómicas.
1c. A relación da convivencia nos centros educativos coa situación social actual.
2. Marcos epistemolóxicos para abordar a convivencia nas institucións socioeducativas 2a. Influencias epistemolóxicas.
2b. Alternativas ás epistemoloxías dominantes.
2c. Ideoloxía e discurso.
3. Focaxes críticas sobre a praxe actual en torno á convivencia, a mediación e a resolución nonviolenta de conflitos nas institucións socioeducativas 3a. Políticas educativas: macro e micropolíticas.
3b. Poder decisorio e participación: comunidade educativa, familias, tipos y niveis de colaboración e convivencia.
3c. O papel do conflito e da súa prevención e resolución nonviolenta nas institucións educativas.
3d. Ética e reflexividade no fomento, na organización e na praxe da convivencia.

4. Perspectivas de futuro en torno á mellora da convivencia nas institucións socioeducativas 4a. Desafíos socioeducativos.
4b. Formación e investigación.