Temas Subtemas
Tema 1. Recordando que é a intermediación turística 1.1. O papel das axencias de viaxe
1.2. A clasificación das axencias de viaxe
1.3. A operatividade departamental dunha axencia de viaxe tradicional
1.4. O procedemento de venda de servizos de transporte (terrestre, marítimo, aéreo e ferroviario)
Tema 2. A axencia de receptivo 2.1. Introdución ao concepto e exemplos de éxito
2.2. Estudo da actividade e a tipoloxía
2.3. Servizos turísticos
2.4. Coñecementos da lexislación aplicable
2.5. Posibilidades de finanzamento
2.6. Como elaborar un proxecto para abrir unha axencia de receptivo
Tema 3. O futuro da intermediación turística 3.1. O impacto de Internet na intermediación turística
3.2. Retos aos que se enfronta
3.3. O perfil do turista do “futuro” e como adaptarnos as súas preferencias

Tema 4. Turismo de MICE 4.1. Aproximación conceptual ao Turismo MICE
4.2. Estudio do mercado actual (oferta, demanda)
4.3. Os eventos corporativos
4.4. As fases da organización dun congreso/evento