First Year
Code
Name
Period
Type
Credits
615524006
Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas
1st four-month period
Obligatoria
6
615524005
Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524001
Turismo e desenvolvemento sostible: A calidade dos destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524002
Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
1st four-month period
Obligatoria
3
615524003
Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524004
Dirección estratéxica das organizacións turísticas
1st four-month period
Obligatoria
3
615524019
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos para grupos especiais
2nd four-month period
Optativa
3
615524007
O proceso de investigación en turismo: tipos, estrutura e fases
2nd four-month period
Optativa
6
615524009
Programa para analisis de datos cualitativos con exemplos de turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524012
Elaboración de plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: estrutura, contidos e metodoloxía
2nd four-month period
Optativa
6
615524018
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos espirituais
2nd four-month period
Optativa
3
615524020
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos deportivos
2nd four-month period
Optativa
3
615524014
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos no espazo litoral e de cruceros
2nd four-month period
Optativa
3
615524017
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de patrimonio cultural e natural
2nd four-month period
Optativa
3
615524013
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de congresos e convencións
2nd four-month period
Optativa
3
615524016
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
2nd four-month period
Optativa
3
615524010
Técnicas cuantitativas aplicadas ao turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524011
Programa para analisis de datos cuantitativos con exemplos de turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524008
Técnicas cualitativas aplicadas ao turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524015
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de saúde e termal
2nd four-month period
Optativa
3
Second Year
Code
Name
Period
Type
Credits
615524022
Traballo fin de mestrado
2nd four-month period
Obligatoria
12