Primero Curso |
Código | Nombre | Periodo | Tipo | Créditos |
615488002 |
Cambio social e tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
3 |
615488004 |
Dirección estratéxica das organizacións turísticas |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
3 |
615488005 |
Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
6 |
615488006 |
Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
6 |
615488003 |
Promoción e comercialización de destinos e novos produtos turísticos |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
6 |
615488001 |
Turismo e desenvolvemento sostible: A calidade dos destinos e os novos produtos turísticos |
1º cuatrimestre
|
Obligatoria |
6 |
615488014 |
Prácticas |
2º cuatrimestre
|
Obligatoria |
9 |
615488007 |
Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cualitativas |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
6 |
615488008 |
Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cuantitativas |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
6 |
615488012 |
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos de patrimonio |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
3 |
615488010 |
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos na zona costeira e termal |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
3 |
615488011 |
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
3 |
615488009 |
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos para reunións e convencións |
2º cuatrimestre
|
Optativa |
3 |
615488013 |
Traballo fin de mestrado |
2º cuatrimestre
|
Obligatoria |
9 |