Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
A Literatura Inglesa e a súa Crítica |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | A Literatura Inglesa e a súa Crítica | Código | 613G03032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. | A1 A11 A15 |
||
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. | A1 A2 A3 A15 A16 |
||
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. | A1 A2 A3 A10 A15 |
||
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. | A1 A2 A3 A10 |
B8 B9 B10 |
|
Investigar axeitadamente no entorno a crítica literaria e a súas teorías, tanto dun xeito sincrónico como diacrónico. | A1 A2 A10 A11 A14 |
||
Coñecer ben as literaturas en lingua inglesa. | A16 |
||
Saber utilizar as ferramentas tecnolóxicas de análise e investigación para a procura de información. | B1 |
||
Ter sentido crítico e aptitude crítica ante a literatura. | B7 |
||
Apreciar a diversidade reflectida na literatura. | B8 |
||
Saber autoinformarse de maneira crítica. | B3 |
||
Saber relacionar coñecementos de diferentes áreas. | B5 |
||
Valorar a importancia de investigación na sociedade e o uso das tecnoloxías da información. | B9 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade. | B10 |
||
Dominar a expresión oral e escrita do idioma inglés. | A6 |
C2 |
|
Utilización correcta das TICs nesta materia. | C3 |
|