Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Norteamericana nos seus Textos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A6 A10 A11 A14 A15 A16 Os estudantes traballarían en grupos (ata 4 estudantes máx.), e presenta un tema á clase.

Dunha lista proporcionada polo instrutor, os estudantes elixen un autor concreto e texto que non é incluído na lista de lecturas necesaria.

Isto é unha presentación de Powerpoint. Esíxese que proporcionan, polo menos, a información seguinte: breve resumo de argumento; recepción crítica de traballo (mínimo dun possitive e unha revisión negativa); unha entrevista co autor (se e cando posible); información dun capítulo dun libro;; poden tamén incluír algún material visual como un clip da adaptación de película, un clip dun documental, ou noticias do media).Students son animados poñer algunhas tarxetas con notas, pero son animados a non se preparar para o presentación completo.
30
Proba de resposta breve A2 A7 A8 A18 A19 Este é a proba "Identify-Quizz".
A estudantes é proporcionada unha lista que inclúen algún do seguir: elementos, metaphores, expresións recorrentes, marcas, información intertextual, nomes correctos, postas, etc.
Estudantes deberían identificar autor e texto, e comentar nos palabra/palabras particulares dados.
Comentarían nas razóns polas cales son pertinentes para o texto completo. Por que? Por que non?
Respostas son abertas, pero os estudantes deberían utilizar probas de texto.
"Indentify-Quizz" está baseado en información de lecturas necesarias.
10
Proba de ensaio B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 C4 Suponse que isto é a proba máis pertinente porque cobre unha serie ampla de tarefas. Estudantes deberían demostrar que teñen un bo agarre de inglés. Teñen que expresar as súas ideas claramente e coherentemente.
Posto que isto é un ensaio comparativo, estudantes teñen que elixir entre varias opcións, e proporcionar un ensaio ben organizado, onde fan despexar os seus puntos ao mesmo tempo apoian as súas ideas con probas (citas) do texto. Intente necesidades e introdución, un corpo e unha conclusión. Isto non é unha tarefa descritiva, e non estou a esperar ler as súas notas de clase, senón que aprendo da súa lectura persoal e creativa dos textos/temas necesarios. Ensaio está baseado en información de lecturas necesarias.
Anterior ao ensaio comparativo, estudantes son tamén esixidos que escribe un ensaio curto tomar á casa sobre unha selección de textos e autores.
40
Obradoiro C6 C7 Obradoiro/Quotation Test.
Baseado na experiencia gañada durante o Taller de Cita, estudantes son preparados para pasar unha proba de dentro clase onde se lles pide que se concentran nunha cita particular e proporcionan non soamente unha lectura minuciosa pero tamén identificar autor, e traballo, narrador, ton de protagonistas e estilo.
Isto non é unha cuestión descritiva, senón unha cuestión onde se supón que o estudante le criticamente. Citas son seleccionadas entre as lecturas necesarias.
Estudantes son proporcionados varias eleccións (ata catro).
20
 
Observacións avaliación

Dependendo da cantidade de estudantes poderiamos ter máis dun taller en citas, ou improvisar algún extra "Identify-Quizz".

Soamente beneficiará aos estudantes.

Estudantes deberían aprobar TODOS os probas/asignacións para conseguir unha final de PASE grao. Os que fallan e cuxo grao medio é por debaixo do grao de pase terán que pousar para exame de xullo.
A proba de xullo ten as seccións seguintes: 1) Cuestións "Identify-Quizz" para elixir entre unha lista dada; 2) Un ou máis citas das lecturas necesarias para un concentrarse neles, identificar traballo e ser autor así como proporcionar unha lectura minuciosa, e analizar forma, estruturan, lingua utilizada, theme/s, posta, ou particularidades sobre xénero, carreira, etc Estudantes deberían responder á cuestión seguinte: Vostede cre que esta cita é pertinente para o texto? Por que? Por que non?. 3) Un ensaio comparativo (introdución, corpo e conclusión) das lecturas necesarias. Estudantes deberían proporcionar probas dos textos facer os seus puntos máis fortes. A estudantes permítese traer os seus libros de lectura á clase. Vostede non necesita memorizar para este exercicio. Vostede necesita ler criticamente e escribe coherentemente. Para os tres tipos de probas os estudantes terán unha lista con varias opcións.

N.P: Un estudante recibirá un grao de "Non Presentado" en caso de que non se senten para a proba de xullo e / ou non completaban un 50% ou máis das asignacións necesarias para o xuño avaliación continua.


Estudantes a tempo parciais que tamén teñen unha administración académica oficial a non asistir clases deberían poñerse en contacto instrutor ao longo das primeiras DÚAS semanas de semestre para discutir os specificities. Estudantes poden poñerse en contacto instrutor mediante correo electrónico (maria.frias@udc.es), pero unha cita individual é necesitado demasiado.

En caso de que os estudantes non puidesen ser capaces de sentarse para ningunha das probas necesarias, deberían poñerse en contacto comigo o antes posible, para probar e resolver o problema.
-Xuntamente con clase asistencia (vexa abaixo), os talleres, lecturas, diarios, e presentación de clase son OBRIGATORIOS. Vostede necesitará ser graduado con polo menos uns "4" nas actividades devanditas.

-If (Repetidores/as), ou estudantes que están a levar varios cursos ao mesmo tempo deben facer como follows:FIRST, instrutor de contacto non posterior que outubro medio. EN SEGUNDO LUGAR, proporcione unhas probas escritas de que non poden vir a clase regularmente. EN TERCEIRO LUGAR, fixarei unhas cantas datas nas cales será obrigatorio para vir a e participar en clasifican. EN CUARTO LUGAR, asignareilles exercicios extras e tarefas que necesitarán presentar segundo as datas indicadas nun calendario que crearei especificamente para eles. FINALMENTE, se fracasan ou en vir ás poucas clases obrigatorias descritas arriba ou en presentar as asignacións puntualmente, terán que tomar a oportunidade de Xullo. 

- Estudantes deben presentar as asignacións nas datas de acordo en. As demoras curtas implicarán un desconto dun 25% do grao de asignación. Demoras longas necesitarán ser oficialmente xustificado (p. ex. co note)--otherwise dun doutor as asignacións non serán aceptadas

Un diario rastros de exhibición de plaxio serán graduados cuns "0".

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes