Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Enxeñeiro en Informática
 Asignaturas
  Programación Orientada a Obxectos
   Contidos
Temas Subtemas
EXAME DE TEORÍA TEMARIO DOS ÚLTIMOS ANOS DA MATERIA (resumido a continuación). Para máis información consultar o Moodle ou falar co profesor.
Introdución Paradigmas da programación
Programación orientada a obxectos
A linguaxe Xava
Modelado visual de obxectos: UML Introdución
Elementos básicos do UML
Deseño estático: diagrama de clases
Deseño dinámico: diagrama de secuencia
Elementos básicos da orientación a obxectos Clases
Obxectos
Propiedades básicas da orientación a obxectos Abstracción
Encapsulamiento
Modularidad
Xerarquía
Polimorfismo
Tipificación
Ligadura dinámica
Patróns de deseño Introdución
Patróns creacionais: inmutable, singleton
Patróns de comportamento: estratexia, estado, iterador, observador, método persoal
Patróns estruturais: composición, adaptador
Principios de deseño Principio aberto-pechado
Principio de substitución de Liskov
Deseño por contrato e principio de subcontratación
Principio de inversión da dependencia
Principios de deseño e herdanza
Ferramentas NetBeans
JUnit
EXAME DE PRÁCTICAS TEMARIO: SELECCIÓN DE CONCEPTOS CRAVE DE POO RELACIONADOS COA APLICACIÓN PRÁCTICA DO TEMARIO DE TEORÍA E COS EXERCICIOS PRÁCTICOS EXPOSTOS NOS ÚLTIMOS ANOS DA MATERIA. Para máis información consultar o Moodle ou falar co profesor.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes