Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
 Asignaturas
  Comunicación e interpretación intercultural
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Comunicación e interpretación intercultural Código 615472209
Titulación
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Teasley Severino, Cathryn
Correo electrónico
cathryn.teasley1@udc.es
Profesorado
García Cabeza, Belen
Teasley Severino, Cathryn
Correo electrónico
belen.garcia.cabeza@udc.es
cathryn.teasley1@udc.es
Web
Descrición xeral Os obxectivos do curso consisten en: 1) a adquisición por parte do alumnado das ferramentas conceptuais necesarias para comprender os procesos de comunicación e interpretación intercultural en xeral e para iniciarse na análise crítica de contido e do discurso; 2) procurar que o alumnado profundice en determinados conceptos e nas posibilidades metodolóxicas de interpretación dos significados, procesos e contextos interculturais e 3) fomentar no alumnado a súa capacidade de identificar e interpretar as diferenzas culturais clave que orientan á acción comunicativa, para optimizar a calidade, a relevancia e o impacto positivo das intervenciones profesionais nos procesos de interacción social.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes