Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
 Asignaturas
  Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Dotar os alumnos dos conceptos e información precisos para que poidan entender, contextualizar e propoñer políticas de desenvolvemento da actividade turística AM1
AM2
AM5
AM6
AM8
BM2
BM3
BM10
CM8
Comprender o papel desempeñado polos diversos "policymakers" na promoción da actividade turística. AM7
AM8
AM9
AM11
BM3
BM10
BM11
CM4
Manexar as fontes estatísticas e bibliográficas vinculadas á actividade turística. AM6
AM7
AM10
AM12
BM3
BM13
CM6
Manexar os instrumentos e metodoloxía propias da análise económica como vía para interpretar a realidade turística e actuar sobre esta AM7
AM8
AM11
AM12
BM5
BM6
BM7
CM6
CM8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes