Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Asignaturas |
Publicidade audiovisual |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Publicidade audiovisual | Código | 616G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
García Uceda, Mariola (2008). Las claves de la publicidad. Madrid. Esic |
|
|
Bibliografía complementaria |
McStay, Andrew (2010). Digital advertising. Houndmill: Palgrave Macmillan Feliu García, Emilio (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante:Alicante Pricken, Mario (2006). Publicidad creativa. Barcelona. Gustavo Gili Rusell, J.T.; Lane, R. y Whitehill, K. (2005). Kleppner Publicidad. Pearson. Prentice Hill Guijarro, Tony y Muela, Clara (2003). La música, la voz, los efectos y el silencio en la publicidad : la creatividad en la producción de sonido. Madrid. CIE Inversiones Editoriales Dossat Nik Mahon (2010). Dirección de arte: publicidad. Gustavo Gili |
|
|