Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Publicidade audiovisual
   Fontes de información
Bibliografía básica García Uceda, Mariola (2008). Las claves de la publicidad. Madrid. Esic

Bibliografía complementaria McStay, Andrew (2010). Digital advertising. Houndmill: Palgrave Macmillan
Feliu García, Emilio (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante:Alicante
Pricken, Mario (2006). Publicidad creativa. Barcelona. Gustavo Gili
Rusell, J.T.; Lane, R. y Whitehill, K. (2005). Kleppner Publicidad. Pearson. Prentice Hill
Guijarro, Tony y Muela, Clara (2003). La música, la voz, los efectos y el silencio en la publicidad : la creatividad en la producción de sonido. Madrid. CIE Inversiones Editoriales Dossat
Nik Mahon (2010). Dirección de arte: publicidad. Gustavo Gili

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes