Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Asignaturas |
Estudo da audiencia |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Estudo da audiencia | Código | 616G01020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
PARTE I. CONCEPTUALIZACIÓN DA AUDIENCIA TEMA 1. Definición de audiencia |
Estudios de recepción e análisis de audiencias Definición de públicos Definición de universo Definición de mostra |
TEMA 2. Formas, estratexias e tendencias de consumo de medios |
Modelos e tipoloxías de consumidores Comportamento e actitudes dos consumidores |
PARTE II. TIPOLOXÍAS DE INVESTIGACIÓN DE AUDIENCIAS: CUESTIÓNS METODOLÓXICAS TEMA 3. Métodos e técnicas na investigación e medición de audiencias |
Principios básicos na investigación Técnicas de investigación cuantitativas: cuestionario Técnicas de investigación cualitativas: focus group |
PARTE III. OS MEDIOS E A SÚA MEDICIÓN TEMA 4. Medición de audiencia en televisión |
Principais indicadores Análise de datos A televisión social |
TEMA 5. Medición de audiencia en radio, prensa, internet e outras canles |
Principais indicadores Análise de datos |
|