Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica |
Asignaturas |
Patoloxía dos Materiais |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Patoloxía dos Materiais | Código | 630467121 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. | AP2 |
||
Conservación de la obra pesada: aptitud o capacidad para analizar, controlar la calidad, definir condiciones de mantenimiento y reparar las estructuras de edificación, y las cimentaciones. | AP3 |
||
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. | AP4 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | AP1 |
||
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BP1 |
||
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | BP3 |
||
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo | BP5 |
||
Capacidade de organización e planificación | BP6 |
||
Capacidade de xestión de información | BP8 |
||
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas | CM1 |
||
Imaxinación e creatividade | CM3 |
||
Intuición mecánica | CM6 |
||
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos | CM12 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | BP2 |
|