Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Ciencias Empresariais |
Asignaturas |
Historia da Empresa |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Empresa | Código | 650G01005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Recoñecer as diferentes fases da evolución económica e comprender as variacións que se produciron na empresa co paso do tempo | A11 A19 |
B1 B8 B14 |
|
Estudar e comprender a figura da empresa e do empresario e o seu papel no desenvolvemento económico | A11 A19 |
||
Coñecer as principais formas de empresa, a súa evolución e a súa problemática nun contexto histórico | A11 A19 |
||
Establecer comparacións entre os distintos modelos empresariais ao longo do tempo e dos países | A11 A19 |
||
Coñecer e avaliar criticamente as distintas aproximacións teóricas sobre o desenvolvemento empresarial e como se relacionan co mundo real | A3 |
||
Apreciar como as diferenzas nas contornas culturais, legais, políticas, sociais, etc. afectaron ás empresas e ao seu desenvolvemento en diferentes partes do mundo | A11 A19 |
||
Identificar e explicar as principais vantaxes competitivas das empresas | A3 A5 A7 A8 A11 A13 |
B2 B5 B6 |
|
Facilitar o proceso de toma de decisións nas empresas a partir da familiarización cunha perspectiva histórica e temporal das mesmas | A11 A13 A19 |
||
Analizar como os empresarios e os directivos afrontaron no pasado os problemas derivados da xestión das súas empresas | A3 A11 A13 A19 |
||
Comprender como as empresas reaccionaron ante os cambios nos mercados, as tecnoloxías e as institucións e como, á súa vez, influíron nos mesmos | A3 A5 A6 A11 A16 A17 A18 A19 A23 |
B13 |
|
Explicar os principais cambios estructurais que permitan ás empresas aumentar de tamaño | A5 A11 A19 |
C8 |
|
Mostrar a existencia dunha realidade empresarial plural, diversa e dinámica, que non pode aprehenderse cunha teoría ou un modelo universal | C4 |
||
Capacidade de expresión, oral e escrita | A4 |
B4 |
C1 C2 |
Capacidade analítica, lóxica e sintética | A24 |
C6 |
|
Capacidade de percura, selección e elaboración de información | C3 C6 |
||
Capacidade de traballo en equipo e de relación | A1 |
C4 |
|
Capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos á interpretación do material estatístico, gráfico e documental | A20 A21 A24 |
||
Destreza na aplicación de técnicas cuantitativas para o tratamento de repertorios estatísticos | A13 A21 A22 |
B10 B11 |
|
Avaliar o comportamento, a cultura e a estratexia das empresas | A12 |
C5 C8 |
|
Comprender a rápida dinámica de cambio dos negocios e os factores que inflúen nos ritmos e patróns dese cambio | A9 A11 A19 |
||
Aprendizaxe de organización, planificación e administración do tempo de traballo | A13 A22 |
||
Estimular o desenvolvemento do afán de superación e o liderado, favorecendo a capacidade de convicción e de aceptación dos puntos de vista dos demais | C1 C4 C6 |
||
Potenciar a creatividade e a innovación | A5 A19 |
C8 |
|
Fomentar a iniciativa persoal e emprendedora | B9 |
C5 |
|
Xestionar o cambio con eficacia e responder a demandas cambiantes | A19 |
||
Asumir responsabilidades á hora de lograr unha aprendizaxe e un desenvolvemento persoal e profesional (Planificación do Desenvolvemento Persoal) | A1 |
B3 B7 B12 |
C3 C7 |
Contribuír ao recoñecemento da diversidade e a multiculturalidad | C4 |
||
Facilitar o desenvolvemento dun compromiso ético | A9 |
C4 |
|