Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
DOCUMENTACIÓN E ESTADÍSTICA SANITARIA |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | DOCUMENTACIÓN E ESTADÍSTICA SANITARIA | Código | 651G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias do título | ||
Xustificar a necesidade da documentación en relación ao crecemiento da información científica existente, definila e formular os seus obxectivos. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Desenvolver os factores clave que configuran a Sociedade da Información. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Identificar as perspectivas internacionais da iniciativa eEurope en relación á Sociedade da Información no ámbito da saúde e as perspectivas nacionais na Acción Info XXI. | A15 A17 A19 |
B9 B10 B11 B15 |
C1 C3 |
Describir os diversos tipos de fontes de información. Manexar os diversos tipos de documentos primarios e secundarios aplicables ás Ciencias da Saúde. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Analizar as características formais das fontes primarias en papel e electrónicas. Manexar as principais formas de acceso ás revistas en papel e electrónicas. Delimitar as súas principais vantaxes e inconvintes, e establecer os seus criterios de avaliación en Ciencias da Saúde. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Establecer a estrutura, o estilo e enumerar as faltas frecuentes das secións de introdución, material e métodos, resultados, discusión, conclusión e bibliografía na elaboración dun traballo académico e dun artigo científico en Ciencias da Saúde. | A15 A17 A19 |
B9 B10 B11 B15 |
C1 C3 |
Enunciar a descrición bibliográfica e as súas principais características. Empregar os modos máis habituais de citar e construir as referencias bibliográficas en Ciencias da Saúde. Normativa Vancouver e APA. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Delimitar a importancia da obtención de información na sociedade actual e describir os conceptos fundamentais da recuperación de información orientada ás Ciencias da Saúde. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Definir a estratexia xeral da busca bibliográfica, manexar unha folla de control da busca, a localización das fontes de información e escoller as ferramentas para a súa recuperación. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Definir e empregar o concepto de tesauro destacando a importancia dos tesaurus nas ciencias da saúde (tipo MeSH), os encabezamentos de materias e desenvolver o concepto de filtro metodolóxico como ferramienta para recuperar información de calidade. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Definir o concepto de Base de Datos. Empregar as Bases de Datos de Ciencias da Saúde e analizar as súas principais características. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 |
Manexar a rede como recurso de información en Ciencias da Saúde. Saber valorar a calidade das webs de información sobre saúde. | A15 A17 A19 |
B9 B11 B15 |
C1 C3 C6 C7 |
Situar a realidade das Ciencias da Saúde dentro do modelo basado en evidencias, coñecer os seus pros e contras, así como as súas posibles aplicacións á práctica profesional do fisioterapeuta. | A15 A17 A19 |
B9 B10 B11 B15 |
C1 C3 C6 C7 |
Analizar datos mediante técnicas descriptivas y realizar inferencia de las características de las poblaciones a partir de información parcial obtenida por muestreo aleatorio. | A15 |
B9 |
C8 |
Utilizar herramientas informáticas auxiliares a la Estadística e interpretar los resultados obtenidos. | A15 |
B9 |
C8 |
|