Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias do título | ||
Analizar o funcionamento e organización dos centros onde se imparte a FP. | AP18 |
||
Analizar a organización e funcións do departamento de FOL. | AP15 AP18 |
||
Analizar os currículos dos módulos da especialidade de FOL para a súa posterior utilizaación na planificación currícular. | AP15 AP16 AP17 AP18 |
CM5 |
|
Realizar unha planificación curricular adaptada a un contexto concreto e coas estratexias e dinámicas de aula necesarias. | AP19 AP20 AP21 AP23 AP24 AP25 AP27 |
CM1 |
|
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AP16 AP18 |
||
Analizar as condicións de acceso a condición de profesor no ensino público. | AP18 |
||
Utilizar as TIC para obter e elaborar información no traballo de aula. | CM3 |
||
Introducir o enfoque de xénero como contido nas programacións curriculares e levalo o traballo diario da aula. | CM4 |
||
Valorar o papel do profesor de FOL como dinamizador da formación de cidadáns críticos implicados na loita contra as desigualdades e a inxustiza social. | AP22 |
CM4 CM7 |
|
Identificar, analizar e clasificar a normativa aplicable na actividade docente na FP. | AP18 |
|