Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Orientación ocupacional |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación ocupacional | Código | 652G03021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A1 A3 | A actividade de estudos de caso consiste na elaboración dun itinerario de formación para dúas persoas que previamente teñen que ser caracterizadas en relación cos niveis de formación, expectativas e intereses, lugar de residencia, etc. Esta actividade é grupal, máximo catro persoas. |
10 |
Simulación | A6 A8 A9 A14 A15 A18 A20 A21 B4 B5 C3 | Actividade grupal. Consiste no deseño de actuacións para a inserción laboral requeridas nunha convocatoria pública simulada. Esta actividade realízase conxuntamente coa materia de Acción Socioeducativa con Minorías e Colectivos Vulnerables. A súa finalidade é promover a aprendizaxe autónoma e colaborativa baixo a tutela e seguimento da profesora. | 40 |
Proba mixta | A2 | Integrará preguntas de resposta breve e de resolución de casos prácticos relacionados cos estudos de caso ou coa actividade de simulación. | 50 |
Observacións avaliación | |||
Requisito para superar a materia
Para superar a materia é imprescindible obter a metade da cualificación outorgada a cada unha das dúas actividades que computan na avaliación .Convocatoria de xullo Na Avaliación das actividades grupais As actividades grupais van ser obxecto de autoavaliación e coavaliación. Os resultados desta última vai reflectirse na cualificación correspondente a cada unha. Actividades optativas Coa realización de actividades optativas poden obterse até dous puntos. Para poder realizar estas actividades o alumnado debe de comunicarllo a profesora as que quere realizar, como moi tarde , na última semana de setembro. Modalidade de avaliación para as persoas que non podan asistir as aulas Aquelas persoas que, por razóns debidamente acreditadas non podan ter Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquera tipo de texto deben declararse, o uso reclamacións, aprobada polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013 , que establece “na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non Os contidos incluídos nos traballos deben estar Plaxio O plaxio en calqueira das actividades da avaliación será motivo de suspenso. Falsificar unha sinatura Asinar na folla de asistencia por unha compañeira ou compañeiro ausente será penalizado coa perda de avaliación continua. Copiar nos exames O uso indebido de información durante os exames tamén será motivo de suspenso. |
|