Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Aplicar os fundamentos científico-técnicos das tecnoloxías industriais. |
A2 |
Modelar matematicamente sistemas e procesos complexos de todos os ámbitos da enxeñaría industrial. |
A3 |
Desenvolver, programar e aplicar métodos analíticos e numéricos para a análise de modelos lineais e non lineais de todos os ámbitos da enxeñaría. |
A4 |
Participación en proxectos de investigación. |
A5 |
Modelización matemática e computación en centros tecnolóxicos e de enxeñaría. |
A6 |
Participación en proxectos multidisciplinares de enxeñaría industrial. |
A7 |
Proxecto e cálculo de produtos, procesos, instalacións e plantas en todos os ámbitos industriais. |
A8 |
Investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos industriais. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con inciativa. |
B8 |
Actitude orientada ao traballo persoal intenso. |
B10 |
Actitude orientada á análise. |
B11 |
Actitude creativa. |
B12 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
B13 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
B14 |
Manexo de sistemas asistidos por ordenador. |
B15 |
Concepción espacial. |
B16 |
Fixar obxectivos e tomar decisións. |
B17 |
Analizar e descompoñer procesos. |
B18 |
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
B23 |
Positivos fronte a problemas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |