Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría en Propulsión e Servizos do Buque |
Asignaturas |
CONTABILIDADE. PLANIFICACIÓN E CONTROL DE CUSTOS |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | CONTABILIDADE. PLANIFICACIÓN E CONTROL DE CUSTOS | Código | 730G02145 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Aprendizaxe colaborativa | Procedementos de ensinanza-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con TICs, baseados na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas pola profesora. |
Esquemas | Representación gráfica e simplificada da información que conlevan uns determinados contidos de aprendizaxe. |
Portafolios do alumno | Carpeta ou archivador ordeado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo, cos comentarios e calificacións asignadas polo profesor. |
Prácticas a través de TIC | Utilización das TIC na aprendizaxe efectiva, mediante prácticas de programas para estudo de balances, custos e viabilidade. |
Proba obxectiva | Proba estrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Pode combinar distintos tipos de preguntas, problemas, etc. |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais do temario de contabilidade, planificación e control de custos |
Solución de problemas | Resolución de exercicios e control de custos, balances, control da organización e planificación do traballo de produción naval, estudos de viabilidade e sensibilidade na construción naval, para resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se foron traballando e que poden ter máis dunha posible solución. |
Estudo de casos | O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, para chegar a unha decisión razoada. |
Traballos tutelados | Promover a aprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela da profesora e en escenarios variados. Así os alumnos asumen a responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
|